Proč se prezentovat na festivalu Město na kole?
- S Městem na kole začíná plánování aktivních letních dovolených, obnova strojového parku cyklistických domácností i výběr všech souvisejících doplňků.
- Město na kole přináší do historického centra Prahy nový trend zážitkových výstav.
Přímo vybízí návštěvníky, aby se do dění zapojili. Veřejnost Městem na kole neprochází, prožívá jej.
- Citlivým zakomponováním Vašeho stanoviště do celodenního programu maximalizujeme konečný efekt podlinkové (BTL) komunikace.
Vzpomínka Vašich potenciálních zákazníků na pěkně prožitý den je pro nás ta největší hodnota.
Nadlinková (ATL) komunikace konkrétní značky či produktu v kulisách staré Prahy bude skvostem ve Vašich firemních materiálech.
- Město na kole doprovází propracovaná komunikační kampaň využívající klasických sdělovacích prostředků, firemních prezentací všech partnerů i vystavovatelů i celé škály sociálních médií a virálních prvků.
- Město na kole cílí nejen na pražskou veřejnost ale i na Středočechy a cyklisty z dalších regionů.
Reference
„Město na kole uhodilo hřebíček přesně na hlavičku. Dostatek zábavy pro všechny, nádherné prostředí a prostor pro dotazy i projížďku návštěvníků. To tu nikdo nenabízí. Na Městě na kole byly celé rodiny a v tom je budoucnost. Příští rok na stejném místě budeme zas.“
Jiří Cabrnoch - Author, AGang
"Češi jsou vcelku konzervativní národ. Zároveň se ale u nás najde dost lidí, kteří se s tím nehodlají jen tak smířit, jdou si za svým a jsou schopní přijít s něčím novým. Výsledkem takového snažení je pro mne i Město na kole a Après Ski. Zatímco tradiční výstavy díky internetu neustále ztrácejí, podobný typ akcí má podle mne velký smysl. Jsem rád, že dnes můžu už říci, že se tento trend zahnízdil i na pražské náplavce. S našimi stánky se účastníme z důvodu propagace našeho obchodu. Už po nultém ročníku jsme zjistili, že účast nám přinesla nové zákazníky přímo na akci i po jejím skončení."
Lukáš Princ - Ski a Bike Centrum Radotín
"Značku Vaude jsme prezentovali už na festivalu Město na kole. S naší účastí jsme byli nad míru spokojeni, a tak jsme se rozhodli rozšířit spolupráci i na Aprés Ski. Prostředí náplavky a bohatý program akce návštěvníky baví po celý den, což nám dává možnost představit Vaude široké veřejnosti s aktivním přístupem k trávení volného času. Už se těšíme na Město na kole 2013."
Jesse hawking-Guthrie - Vaude Czech republic
Ke stažení
Závazná přihláška (PDF)
Kontakt pro vystavovatele
Petra Himmelová
Co máme za sebou:
Après Ski - festival zimních radovánek: 20 000 návštěvníků, 40 stanovišť
Ladronkafest – festival a veletrh volného času: 15 000 návštěvníků, 80 stanovišť
Barevná devítka – festival národnostních menšin: 5 000 návštěvníků, 28 organizací
Královský průvod z Prahy na Karlštejn – kulturní akce: 35 000 návštěvníků, 12 obcí
Čarodějnice na Ladronce – kulturní akce: 15 000 návštěvníků, 30 stanovišť